Płaski pad polerski z zielonej gąbki stworzony do używania z pastą 3M 51815 (zielony korek). 150mm rozmiar gąbki jest najlepszą opcją kiedy polerujemy średnie i większe elementy karoserii.
Polityka bezpieczeństwa
Zasady dostawy
Metody płatności
Gąbka polerska zapewnia agresywne przejście pozwalające usunąć głębsze zarysowania, refleksy oraz hologramy dzięki użyciu z mleczkami polerskimi 3M. Gąbka polerska o dużej wytrzymałości.
Gąbka polerska przeznaczona do stosowania głównie z mleczkiem polerskim Extra Fine. Gąbka ta zapewnia przejście, umożliwiając usunięcie zarysowań i wad z odnowionej lub oryginalnej powłoki lakierniczej.
Polishing Foam Pad 150x25mm Orange Waffle
Pomarańczowa gąbka polerska 150mm.
Indeks Mirka: 7993615021
Mirka GOLDEN FINISH PAD-2 - to czarna, karbowana gąbka polerska do pracy z pastą Polarshine 5. Dzięki połączeniu tych dwóch produktów łatwo wypolerujesz powierzchnie pozostawiając ja wolną od hologramów. Krok zalecany przy ciemnych kolorach.
Indeks Norton: 78072700156
NOVA GPN – Gąbka polerska PREMIUM biała 125 mm
Profesjonalna, ponacinana gąbka polerska NOVA GPN PREMIUM w kolorze białym, o średnicy 125 mm, przeznaczona do agresywnego cięcia w pierwszym etapie polerowania. Jej specjalna konstrukcja oraz odpowiednio dobrana twardość pianki sprawiają, że idealnie radzi sobie z usuwaniem głębokich zarysowań, oksydacji oraz defektów lakieru.
NOVA GA-M1425 to tarcza robocza „głowica amortyzująca” przeznaczona do użytku z gąbkami i padami polerskimi na rzep. Odpowiednia wysokość poliuretanowej gąbki amortyzującej (25mm) zapewnia właściwą siłę docisku podczas polerowania powierzchni.
Stożkowa budowa głowicy chroni elementy karoserii przed przetarciem co eliminuje możliwość powstania uszkodzeń i przetarć na polerowanym elemencie. Powierzchnia robocza wyposażona w mikro haczyki umożliwia pracę z padami polerskimi mocowanymi na rzep od średnicy 130-150mm. Doskonale współpracuje również z futrami polerskimi.
Karbowany pad polerski z niebieskiej gąbki stworzony do używania z pastą 3M 50383 (niebieski korek). 150mm rozmiar gąbki jest najlepszą opcją kiedy polerujemy średnie i większe elementy karoserii. Karbowana forma gąbki pomaga skutecznie odprowadzać ciepło z polerowanego elementu. Dwustronna gąbka zmniejsza czas potrzebny na wymianę padu polerskiego.
Żółta gąbka polerska T80 ma intensywne działanie tnące, które w połączeniu ze środkami polerskimi usuwa głębokie zadrapania, zarysowania koliste, ślady po płatkach ściernych P1500 i wyraźne ślady oksydacji.
Mirka Gąbka polerska czarna - miękka gąbka polerska przeznaczona do usuwania hologramów o strukturze otwartokomórkowej. Pad polerski cechuje się dobrym wyważeniem pomiędzy elastycznością a gęstością, zapewniając doskonałe wykończenie na świeżych oraz całkowicie utwardzonych lakierach. Gąbka zalecana z użyciem Polarshine 5 oraz woskiem antystatycznym Polarshine 3. Pad polerski występuje w wersji płaskiej oraz karbowanej. Karbowana forma gąbki podnosi efektywność i obniża temperaturę polerowanej powierzchni w porównaniu z płaskimi padami.
Stożki polerskie do polerowania narożników i trudno dostępnych miejsc.
Do użycia z płynnymi środkami polerskimi w celu przywrócenia wysokiego połysku. Nadają się do użytku z elektronarzędziami o maksymalnej prędkości 3500 obr./min..
Mirka Filc do polerowania szkła - biały, płaski filc stworzony z myślą o polerowaniu szkła. Filc posiada zoptymalizowaną strukturę, zapewniając stabilność podczas pracy. Filc polerski wraz z Polarshine E3 zapewnia doskonały efekt po polerowaniu. Grubość 6mm
Skutecznie usuwaj lekkie zarysowania, ślady po szlifowaniu i defekty z odnowionego i nowego lakieru za pomocą naszej 3M™ Perfect-It™ gąbki polerskiej. Wykonane z pianki waflowej, nasze podkładki są przeznaczone do wielokrotnego długotrwałego użytku, aby zapewnić doskonały stosunek jakości do cen. Aby uzyskać najlepsze efekty, używaj z polerką maszynową 3M i 3M™ Perfect‐It™ mleczkiem polerskim Extra Fine 80349 – zaprojektowaną do łatwego mocowania do naszych podkładek do dysków 3M.
Płaski, dwustronny pad polerski z zielonej gąbki stworzony do używania z pastą 3M 51815 (zielony korek). 150mm rozmiar gąbki jest najlepszą opcją kiedy polerujemy średnie i większe elementy karoserii. Dwustronna gąbka zmniejsza czas potrzebny na wymianę padu polerskiego.
Dwustronny, karbowany pad polerski z żółtej gąbki stworzony do używania z pastą 3M 80349 (żółty korek).150mm rozmiar gąbki jest najlepszą opcją kiedy polerujemy średnie i większe elementy karoserii. Dwustronna gąbka zmniejsza czas potrzebny na wymianę padu polerskiego. Karbowana forma gąbki pomaga skutecznie odprowadzać ciepło z polerowanego elementu.
NOVA GP-M14 to gąbki polerskie przeznaczone do stosowania z polerkami rotacyjnymi o trzpieniu M14. Wykonane są z wysokogatunkowej pianki poliuretanowej charakteryzującej się bardzo dobrą jakością użytych do produkcji materiałów. Ścięcie w górnej części pianki eliminuje ryzyko przetarcia gąbki przez tarczę podczas pracy. Wysoki standard pianki PU przedkłada się na wydłużoną żywotność i odpowiedni komfort pracy podczas procesu polerowania.
Gąbki polerskie przeznaczone są do polerowania lakierów nawierzchniowych oraz różnego rodzaju powłok lakierniczych. Mogą być stosowane także do pracy na pleksi, żelkocie oraz laminacie. Dostępne są w trzech twardościach piany.
Gąbki NOVA GP-M14 dedykowane są do użytku z ręcznymi urządzeniami polerskimi oraz do pracy maszynowej (urządzenia wielogłowicowe).
Mirka Futro polerskie białe - zaprojektowane do agresywnego polerowania z zachowaniem korzystnego stosunku jakości do ceny. Futro doskonale się sprawdza z pastami mocno ściernymi. Futro zostało stworzone ze sztucznej wełny. Użycie futra daje szybkie rezultaty z minimalnym nagrzewaniem elementu.
Stożki polerskie do polerowania narożników i trudno dostępnych miejsc.
Do użycia z płynnymi środkami polerskimi w celu przywrócenia wysokiego połysku. Nadają się do użytku z elektronarzędziami o maksymalnej prędkości 3500 obr./min..
Płaski pad polerski z zielonej gąbki stworzony do używania z pastą 3M 51815 (zielony korek). 150mm rozmiar gąbki jest najlepszą opcją kiedy polerujemy średnie i większe elementy karoserii.